Pin It

Widgets


posted by Mohd Fadzil Bin Abdul Hanid on

No comments

Nostalgia Sekolah : Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembusu

Penulis ( Fadzil@Tepet) ketika bergelar pelajar SMTWT Tahun 2002
 



Penulis ( Fadzil@Tepet) ketika menjadi pelakon Teater Sambutan Kemerdekaan SMTWT Tahun 2002


Penulis ( Fadzil@Tepet) bersama barisan pelakon ketika menjadi  pelajar SMTWT Tahun 2002

Meniti hari-hari terakhir saya praktikal mengajar di Sekolah Menengah Vokasional Kuala Terengganu ataupun dahulunya dikenali sebagai Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembusu mengingatkan saya ketika menjadi murid di sekolah ini ketika Tingkatan 5 pada Tahun 2002. Membelek-belek tape VHS di bilik Multimedia say terjumpa sebuah tape VHS bertajuk " Sambutan Hari Kemerdekaan SMTWT 2002". Mengingatkan saya pada hari tersebut adalah saya salah seorang pelakon dalam pementasan teater ketika itu. Hasil salinan saya berkongsi bersama sahabat-sahabat yang mungkin adalam dalam rakaman ini.

Lakonan Pelajar Tahun 2002
Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembusu @
Sekolah Menengah Vokasional Kuala Terengganu @
Kolej Vokasional Kuala Terengganu (2012)

Barisan pelakon yang saya masih ingati ;

Tepet@Fadzil ( Saya sendiri)
Allahyarham Faruq
Ashamuddin
Ben
Arif
Dan Lain-lain

*Sesiapa yang ada dalam video ni boleh komen untuk ingatan kembali.

Penulis ( Fadzil@Tepet) bersama rakan-rakan Dorm di Asrama  ketika bergelar pelajar SMTWT Tahun 2002

Manakala ini adalah saya kini yang sempat bergelar guru di sekolah tersayang ini ;

Penulis (Fadzil) ketika bergelar Guru SMVKT Tahun 2011 sempena Majlis Perpisahan Cikgu Fadzil
 



Montaj Majlis Perpisahan sempena Majlis Perpisahan Cikgu Fadzil di SMVKT 2011
 
 
Penulis begitu rindukan zaman sekolah dan sahabat-sahabat zaman sekolah. Terutama sahabat karib penulis, Allahyarham Faruq. Semoga beliau ditempatkan di kalangan orang-orang yang baik. 

Terima kasih juga anak murid semua yang bagi kenangan pada cikgu selama 5 bulan di SMVKT. Awak semua best!!!!!!!

Sekian, terima kasih.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by fadzilmahasiswa.blogspot.com Enhanced by fadzilmahasiswa.blogspot.com

Leave a Reply

Fadzil Hanid. Powered by Blogger.